miercuri, 18 ianuarie 2012

1 Year of Blogging Giveaway [RO]

http://sihayaslovelyworld.blogspot.com/2012/01/1-year-of-blogging-giveaway-ro.html

1 Year of Blogging Giveaway [RO]

SIHAYA | 5:50 PM |  |  |  |  |  |  Best Blogger Tips WEDNESDAY, JANUARY 18, 2012
Hello ladies!

 

RO: Asa cum va spuneam, nu puteam sa las sa treaca anisorul fara sa organizez ceva pentru voi asa ca astazi dau drumul giveaway-ului aniversar. Nu am luat prea multe lucruri dar pe cele care le-am luat, le-am ales pentru ca le consider speciale si sper sa va placa ce am ales.

Premiul este urmatorul:

 

 

Paleta Too Faced Glamour to go II
demachiant bifazic Balea
Gel de dus Balea Young (cu miros de piersica :))
buretei demachianti Ebelin
oja Flormar 418 (foarte asemanatoare cu Dusky mauve by Barry M  si Chanel Paradoxal )
mini lotiune de corp The body Shop Neroli Jasmin


Conditii de participare:

 - trebuie sa aveti o adresa in Romania unde sa va pot trimite premiul

 - urmariti in mod public prin Google Friend Connect blogul Sihaya's World

 

Extra entries: 

 - daca sunteti follower vechi al blogului primiti automat o sansa in plus (prin follower vechi inteleg faptul ca urmareati deja blogul prin GFC inainte de inceperea giveaway-ului)

 - Like Sihaya's World on Facebook si imi lasati numele profilului cu care ati dat Like.
Va rog frumos uitati-va la pozele de jos si lasati-mi link-ul corect, altfel nu veti primi acea sansa in plus

  

 

 - share pe Facebook acestei postari si folositi tag-ul @Sihaya's World (nu e musai dar ma ajuta, din proprie experienta stiu ca nu merge mereu), din nou imi lasati link-ul corect (dupa metoda aratata mai sus) pentru o sansa in plus

 - pentru 2 sanse in plus puteti s pe blog o postare care sa contina un link catre aceasta postare

 - pentru 3 sanse in plus puneti in sidebar-ul blogului vostru urmatoarea poza (aveti codul direct sub poza, eu l-am lasat de 200 pixeli latime, daca doriti sa-l faceti mai lat sau mai ingust umblati la valoarea de la width). Daca il puneti cu 2 zile inainte de termenul limita de inscriere nu se va lua in considerare


Dupa ce ati indeplinit conditiile completati formularul de inscriere de mai jos...and good luck! :D

Termen limita pentru inscrieri: 1 februarie ora 23:59

Castigatoarea va fi aleasa prin random.org, voi folosi List randomizer si voi da randomize de 3 ori, extragerea va fi filmata. Voi afisa atat lista inscrierilor cat si lista finala dupa care voi face extragerea, astfel puteti verifica daca exista neconcordante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu