vineri, 20 ianuarie 2012

VintageLook: START GIVEAWAY IV - Gatta

VintageLook: START GIVEAWAY IV - Gatta: Dragele mele, In seara aceasta dau drumul unui nou giveaway unde puteti castiga trei perechi de ciorapi de dama Gatta. Probabil ati vazut ...

MARȚI, 10 IANUARIE 2012

START GIVEAWAY IV - Gatta

Dragele mele,

In seara aceasta dau drumul unui nou giveaway unde puteti castiga trei perechi de ciorapi de dama Gatta. Probabil ati vazut in postarile mele ca port destul de des ciorapi, diverse modele, asadar pentru voi am ales aceste trei modele:




1. Gatta - Tully - 40 DEN (culoarea: gri) - nr. 2



2. Sosete Gatta - Gambaletti - (culoarea: negru cu dungi orizontale violet si insertii fine aramii )


3. Gatta - Rina - 20 DEN (negri) - nr. 2


Ciorapii sunt marimea cea mai mica, adica nr. 2, acelasi numar pe care il port si eu (sosetele sunt universale), asadar va rog sa participati doar daca marimea este potrivita si pentru voi. Mai jos va pun si un tabel cu marimile:


Reguli:
- sa ma urmariti prin GFC
- sa postati pe blog despre acest giveaway cu poza si link catre postarea mea (accept si alternativa Facebook) pentru a da de stire mai departe, daca nu aveti nici una, nici alta, sunteti totusi binevenite!

Data limita pentru inscriere: 20 ianuarie 2012. Random va decide!

Daca va place premiul, va astept la inscrieri!
Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu