luni, 23 ianuarie 2012

Concursul de pe blogul frommegwithlove "Premiul meu de la Econatura.ro + concurs!!"

LUNI, 23 IANUARIE 2012

Premiul meu de la Econatura.ro + concurs!!

Neata!
Dragelor, am o super postare si un super concurs pentru voi astazi! Sunt sigura ca o sa va placa premiile care sunt mai mult decat tentante si sanatoase!
Voi incepe prin a va spune ca primul premiu pe care l-am castigat in urma unei extrageri in acest an a fost o punga de musli bio de la Econatura.ro. Dupa cateva zile de la trimiterea adresei, intr-o dimineata a ajuns si curierul. Am desfacut pachetul si am gasit:
Am intors pachetul pe toate partile si desi mai aveam inca doua sau trei pungi de cereale desfacute (sunt fana cereale la micul dejun), am ales sa incerc chiar in ziua aceea cerealele pe care le-am primit.
De ce atata graba?
Ei bine..
De-a lungul timpului am incercat sa tin dieta Montignac. Am studiat cartea lui Michel Montignac, am facut combiantii, am cumparat alimentele indicate, ce mai - eram mare fana. Am renuntat la ea cand am plecat din tara si poate ca ar fi timpul sa ma reintorc la obiceiurile bune..
Revenind la dieta, sunt sigura ca macar ati auzit despre ea, daca nu o si urmati sau ati urmat-o candva. Dieta ne propune o pierdere a kilogramelor in plus intr-un mod sanatos si mentinerea la greutatea dorita prin consumarea unor alimente permise (gasiti in carte un tabel cu indicele fiecaruia). Nu este nevoie sa numaram calorii sau sa mancam portii de buburuze :) 
Ma veti intreba ce legatura exista intre dieta Montignac si acesti fulgi. Aici intervine surpriza - aceste cereale sunt agreate de catre Michel Montignac! Deci pot fi consumate fara vreo urma de regret :)
Cum mi s-au parut mie:
Fiind iubitoare de cocos, le-am adorat de la prima lingura :). Visina acrisoara echilibreaza gustul dulce al ciocolatei (da, are si picaturi de cioco care se topesc in lapte). Mi-au placut extrem de mult si am renuntat la cerealele pe care le aveam. Daca obisnuiti sa consumati cereale, vi le recomand! Pe site-ul Econatura.ro veti gasi mai multe variante si combinatii.
Si acum, am ajuns la concurs!
Cei de la Econatura.ro ne ofera trei pachete care contin:
1 x Gem Bio de 4 fructe rosii 250 gr

1 x Muesli Bio Ciocolata 375 gr
Pachetele sunt foarte interesante, cred ca sunteti de acord cu mine :)
Ce trebuie sa faceti pentru a intra in concurs:
1. Sa dati like pe Facebook paginii sponsorului, Econatura.ro aici - click  si blogului meu:From Meg with Love - (puteti da click si in dreapta paginii principale). Nu ma supar daca ma urmariti si pe Twitter, aveti iconita sub cea de Facebook - insa Twitter nu e conditie obligatorie ca si FB!;
2. Sa postati pe wall-ul (peretele) vostru de Facebook urmatoarea propozitie: "Particip la concursul organizat de @Econatura.ro si @From Meg with Love" linkul paginii de concurssi sa lasati link-ul aferent pe care il obtineti dand click pe "2 seconds ago" - ora postarii. Numele trebuie sa fie albastru!, fix ca in atasament. Nu folositi copy/paste, nu va merge! Va rog sa verificati linkul, pentru ca este conditie obligatorie de inscriere in concurs. Trebuie sa arate ca in fotografia de mai jos (mare atentie la ce dati tag!):
3. Sa intrati in magazinul virtual al Econatura.ro si sa ne spuneti ce produs va incanta cel mai mult, ce ati fi curioase sa incercati (atasati si linkul aferent produsului)
Indeplinirea celor trei conditii duce la o inscriere. 
Optional, pentru a doua inscriere in concurs:
Sa creati pe blogul vostru o noua postare, distincta, in care sa vorbiti despre acest concurs, sa folositi sigla lui (copy image location si apoi paste in URL) si sa aveti un link activ catre postarea de pe blogul meu. Atasati linkul.

http://frommegwithlove.blogspot.com/2012/01/premiul-meu-de-la-econaturaro-concurs.html#comment-form

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu