luni, 16 ianuarie 2012

Concurs! Castiga un set de ingrijire a parului Joico sau o crema anticelulitica Ecovital!

http://www.the-beauty-addict.com/2012/01/concurs-castiga-un-set-de-ingrijire.html

Concurs! Castiga un set de ingrijire a parului Joico sau o crema anticelulitica Ecovital!

Dupa cum v-am tot amenintat, luna aceasta vom sarbatori impreuna,pe blog, cu mai multe concursuri, ziua mea (pe 31! ), si m-am gandit sa va ofer ocazia sa incercati niste produse foarte bune, pe care eu le folosesc cu incredere.

Primul concurs este cel organizat impreuna cuHairzone.ro, un magazin unde gasiti foarte multe branduri preofesionale: OPI, Joico, Tigi, Kerastase, Keune si multe altele, la preturi bune si de asemenea, multe promotii tentante.

Astazi va dam ocazia sa castigati un set Joico Moisture Recovery sampon si balsam la 300 de ml, sau o crema anticelulitica Ecovital (unul dintre premii este setul Joico, celalalt crema Ecovital).


Ce trebuie sa faceti?

  • sa dati LIKE pe Facebook paginii Hairzone, AICI
  • sa dati LIKE pe Facebook paginii blogului, o gasitiAICI
  • sa dati share pe wall-ul vostru de FB paginii Hairzone
  • sa lasati un comentariu la aceasta postare cu numele cu care ati dat LIKE si link-ul catre share-ul de pe FB si sa imi spuneti care este produsul de haircare fara care nu ati putea trai.
  • optional, daca aveti blog, sa scrieti despre acest concurs, cu link catre aceasta postare.

Concursul se incheie pe  22 ianuarie, cand vom afla cine a castigat cu ajutorul random.org.

Va doresc multa bafta si va astept foarte curand, cu noi concursuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu