vineri, 20 ianuarie 2012

ON LiNE , o gama de produse parfumate pentru ingrijirea zilnica.

Am castigat la concursuri aceste produse, le--am folosit si sunt foarte multumita de ele, sunt de buna calitate si m-am hotarat sa arat si altora: 

ONLiNE este o gama de produse pentru ingrijirea zilnica ce iti ofera prospetime si confort pentru intreaga zi.

Gama OnLine contine produse pentru o ingrijire completa, cu texturi si arome incantatoare: sapun lichid, spuma si sare de baie, gel intim, sapun lichid de bucatarie, crema de maini. Pentru cei mici OnLine a conceput produse cu formula speciala pentru pielea sensibila: sampon si sapun lichid.

Buna ziua, tocmai ce mi-au ajuns si mie produsele ON LiNE - produse de ingrijire zilnica pe care le-am castigat in urma concursului organizat de scumpa nostra The Girly Avenue. Multumesc The Girly Avenue & Apollo Mod Distribution, o zi frumoasa sa aveti!
 ·  · 2 seconds ago · 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu