duminică, 29 ianuarie 2012

Cute blog award

Posted: 29 Jan 2012 05:46 AM PST
E primul blog award pe care il primesc!!!!
Pentru acest premiu  ii multumesc lui Brilliant Beauty  si ma bucur ca s-a gandit si la mine.Multumesc

Acest premiu vine si cu urmatoarele reguli: 
1. Aminteste persoana care ti-a dat premiul printr-un link catre blogul ei.
2.Raspunde intrebarilor care insotesc premiul.
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui de pe blog.
4. Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu.
5.Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu.

Intrebarile premiului sunt : 

1. Care este produsul de machiaj preferat?
 fardul de pleaope Midnight de la Beauty Uk

2. Care a fost trend-ul preferat in 2011?
Cizmele  UGG

3. Care este desertul tau preferat?
Nu sunt o fana a dulciurilor si mi-e greu sa aleg un desert preferat, dar as putea alege placinta cu mere

4. Culoarea preferata?
Negru sau mov

5. Care este prenumele tau?
Alina Maria.

6. Care este ultima melodie care ai ascultat-o?

7. Pisici sau caini?
Caini.

Si ultima cerinta e sa spun ceva despre mine ce nu am mai spus pana acum pe blog : 
Imi este frica de paianjen

Doresc sa dau premiul mai departe urmatoarelor bloguri : 
Amis-Makeup-Drawer
                 Ana's Beauty Blog 

   IrinaPaun Makeup 

 Coshuletzul Colorath   si toate blogurile existente pe care nu le+am scris

Va pup!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu